ALUMNI

Despre Alumni

Text descriptiv despre ce este ALUMNI Text descriptiv despre ce este ALUMNI Text descriptiv despre ce este ALUMNI Text descriptiv despre ce este ALUMNI Text descriptiv despre ce este ALUMNI

După ce a participat la evenimentul Think Online în 2008, fiind student în anul II la Academia de Studii Economice, Denis Todirica a descoperit reţeta pentru un proiect de succes – „echipă, viziune globală şi schimbarea lumii în bine”.​ Prin intermediului programului Start-up Chile, Denis Todirica a dat naştere proiectului Glazeon, cu ajutorul căruia oamenii pot cumpăra bunuri sau servicii şi alege să doneze o parte din valoarea produselor către o cauză la alegerea clientului.​ Admirând atât succesul, cât şi generozitatea lui Bill Gates, tânărul antreprenor a acceptat provocarea de a pune puterea în mâna fiecăruia dintre noi. „Prin Glazeon, vrem să le oferim oamenilor o senzaţie asemănătoare cu cea a lui Bill Gates atunci când donează. Este o senzaţie la care au acces şi pe care o exercită doar câţiva miliardari filantropi din lume”, spune Denis Todirica în interviul oferit revistei Forbes România, unde se număra printre membrii generaţiei 2013 „30 sub 30”. Iar pentru că omul, cât trăieşte, învaţă, Denis este, în continuare, student al facultăţii de Administrarea Afacerilor din cadrul A.S.E, în anul II al programului de masterat de aprofundare al secţiei de limba engleză.​ Prin reuşita lui ne demonstrează că ambiţia, o viziune bazată pe valori umane şi o modalitate originală de a o pune în practică pot duce cu ușurință la atingerea obiectivelor.

Denis Todirica - Glazeon

Care sunt caracteristicile unui antreprenor de success? Raluca Maxian ne arată că emotivitatea şi sensibilitatea specifice sexului frumos nu sunt o piedică în drumul spre succes. Ba din contră, ele pot constitui un avantaj, atunci când se îmbină cu ambiţia şi perfecţionismul.

În anul 2012, Raluca Maxian a terminat facutatea de Administrarea Afacerilor cu predare în limbi străine – secţia engleză din cadrul A.S.E., parcurgând atât ciclul licenţa, cât şi master. Spre finalul studiilor, a fost profund dezamăgită de situaţia tinerilor pe piaţa muncii din România şi a hotărât să îşi urmeze visul din adolescenţă – să devină independenta.

S-a decis să îşi deschidă o afacere, unde să aplice cunoştinţele dobândite in facultate: management, marketing, negocieri, contabilitate, finanţe, resurse umane şi, cel mai important, antreperenoriat. Astfel, a devenit unul din cei doi asociaţi ai primei săli de Xbox din Bucureşti, Epic Playground. Deşi un scurt studiu de piaţă nu a avut rezultate încurajatoare, au ales să rişte. “Ca în orice afacere, la început ne-a fost mai greu, dar, cu timpul, am devenit cunoscuţi”, spune Raluca.

Calcularea riscurilor, o viziune clară asupra obiectivelor şi încrederea în forţele proprii, ce îşi au rădăcinile în ani întregi de pregătire, sunt cheia succesului pe termen lung.

Raluca Maxian – Epic Playground

În cadrul competiţiei HULT Prize 2013, trei studenţi ai facultăţii de Administrarea Afacerilor au răspuns
provocării lansate şi în acest an de Bill Gates, şi anume de a găsi o soluţie pentru criza alimentară mondială.​

Alex Taban, Ralu Voinea şi Lucian Stroie au prezentat proiectul BioDirect, o platformă ce pune în legătură directă producătorii şi consumatorii de produse agricole. Prin această metodă, tinerii doresc creeze o piaţă alimentară transparentă, să elimine corupţia şi să informeze publicul asupra preţului corect al produselor, modificat drastic în prezent de către intermediari.

Proiectul celor trei tineri a ajuns în faza finală a concursului, făcând parte din primele 10 lucrări, alese din cele 10.000 înscrise la nivel internaţional.

Alex Taban, Ralu Voinea, Lucian Stroie – BioDirect


Dacă faci parte din ALUMNI, înscrie-te aici: