Despre Noi

Echipa noastra

OPEN for Business are ca scop organizarea de evenimente profesionale, academice şi ştiinţifice, precum şi ȋntreprinderea de acţiuni care să faciliteze integrarea pe piaţa muncii şi să ȋncurajeze progresul sustenabil ȋn carieră a tinerilor şi nu numai.




Valentina Mihaela Ghinea
PRESEDINTE

Conferentiar universitar la departamentul UNESCO pentru Administrarea Afacerilor, facultatea Administrarea Afacerilor cu predare in limbi straine, ASE Bucuresti. Titular disciplina Managementul Resurselor Umane si Managementul Strategic al Resurselor Umane din 2008, si-a sustinut teza de doctorat in Dinamica culturii organizationale in 2013. In 2008 si 2011, profesor invitat la ENSAM Cluny, Franta, a sustinut cursuri pe teme de comunicare si cultura organizationala. Certificat ca si trainer, a colaborat cu mai multe companii in vederea instruirii angajatilor lor. In perioada 2016-2018, a fost Presedinte al Society for Business Excellence.

CINE SUNTEM?

  • Noi suntem Open4Business (O4B), o echipă de voluntari tineri, motivați și activ implicați în problemele de integrare pe piața muncii ale generației noastre.
  • CE FACEM?

  • Aducem aproape studenţi şi angajatori, facilitȃnd astfel dezvoltarea aptitudinilor şi abilităţilor esenţiale tinerilor în urmarea carierei visate.
  • DE CE?

  • Pentru că nouă ne pasă, pentru că și noi, la rândul nostru, am fost studenți și înțelegem prin ce treceți! Primul job, e primul pas în carieră. Ne dorim să fim cei care pot îndruma acest prim pas spre performanță și pasiune.
  • CUM FACEM?

  • Identificând nevoile angajatorilor în sfera resurselor umane şi colaborând cu aceștia în mod activ, pregătim studenții pentru primul loc de muncă. Susținem workshopuri, evenimente şi proiecte pentru a oferi studenților oportunitatea identificării şi dezvoltării aptitudinilor şi competenţelor proprii relevante la momentul angajării.
  • Vice-Presedinti

    Mihai Ghinea
    Mihai Ghinea
    VICE-PRESEDINTE PROIECTE fonduri nerambursabile

    Ramona Elena Cantaragiu
    Ramona Elena Cantaragiu
    VICE-PRESEDINTE PROIECTE

    Tibi BORZA
    Tibi BORZA
    VICE-PRESEDINTE HR

    Peste 9 ani experiență în resurse umane cu arii focus in recrutare si selectie, design de training si team building, centre de evaluare, consiliere in cariera si coaching.

    Stefania Dumitrescu
    Stefania Dumitrescu
    VICE-PRESEDINTE MARKETING si PR

    Madalina Radulescu
    Madalina Radulescu
    COORDONATOR PARTENERIATE

    Rocsana B. Manea-Țoniș
    Rocsana B. Manea-Țoniș
    IT Specialist

    Sunt absolventa a ASE, București – Specializarea Marketing și a programului doctoral din cadrul UPB București, Facultatea IMST, cu teza "Study and Developments on SMEs Support System".

    Din echipa noastra au mai facut parte..»


    OBIECTIVE O4B:

    • Crearea unei comunităţi internaţionale menite a dezvolta proiecte de interes comun care să permită promovarea şi schimbul de bune practici, oportunitaţi de networking, dezvoltare profesională şi personală;

    • Dezvoltarea de programe de mentorat profesional;

    • Organizarea de evenimente profesionale, academice şi ştiinţifice menite a dezvolta spiritul şi abilităţile antreprenoriale ale grupului ţintă;

    • Derularea de programe de pregătire profesională destinate tuturor celor interesaţi de ȋnvăţarea permanentă;

    • Realizarea de consultanţă şi cercetare ştiinţifică;

    • Promovarea unei culturi a diversităţii de vȃrstă şi gen în mediul de afaceri.

    Pentru ȋndeplinirea scopului şi a obiectivelor propuse, O4B va desfăşura următoarele activităţi:

    1. Derularea de activităţi educaţionale non-formale (workshop-uri, cursuri formale şi non-formale);

    2. Organizarea de evenimente profesionale, ştiinţifice şi academice care să faciliteze integrarea pe piaţa muncii;

    3. Derularea de activităţi de consultanţă ȋn domenii conexe calităţii forţei de muncă, a vieţii active a angajatului, precum şi a procesului de ȋnvăţare continuă;

    4. Participarea la competiţii naţionale şi/sau internaţionale pentru obţinerea de granturi de cercetare, dezvoltare şi inovare;

    5. Acordarea de premii atât membrilor Asociaţiei pentru activitaţi deosebite, cât şi celor care nu sunt membri, dar care contribuie la ȋndeplinirea obiectivelor Asociaţiei;

    6. Cooperarea cu alte organizaţii în realizarea scopului şi obiectivelor propuse, atunci când această cooperare este benefică pentru Asociaţie;

    7. Sprijinirea membrilor în participarea lor la conferinţe naţionale şi internaţionale de prestigiu.

    Ce spun partenerii nostri

    Primul comentariu din partea Deloitte

    Radu Gheorghe

    Manager

    Deloitte

    Primul comentariu din partea celui de al doilea partener

    Cristian G

    Director Resurse Umane

    Bunge Prio